Looking For Anything Specific?

דולגופיאט : מדליית זהב לדולגופיאט בתרגיל הקרקע בקייב : ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

דולגופיאט : מדליית זהב לדולגופיאט בתרגיל הקרקע בקייב : ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה
דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה from photo.one.co.il
כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט.

מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט.

משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ.

דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום:

התפוצץ ברגע השיא: מאחורי המדליה של דולגופיאט
התפוצץ ברגע השיא: מאחורי המדליה של דולגופיאט from photo.one.co.il
לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא.

ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים:

היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

כמה כסף תרוויחו מזהב היסטורי של דולגופיאט?
כמה כסף תרוויחו מזהב היסטורי של דולגופיאט? from photo.one.co.il
ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו.

כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה.

Posting Komentar

0 Komentar